REKLAMACJA

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o złożenie reklamacji.

1) Reklamacja może zostać złożona na przykład:
- pisemnie na adres: Arna Aizhan Kowalska ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lupoline@lupoline.com.pl;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Sklepu Internetowego.

2) Zalecamy aby Klient podał w opisie reklamacji: (a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy nam rozpatrzenie reklamacji.

3) Prosimy o dostarczenie wadliwego produktu wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu na adres Arna Aizhan Kowalska ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź

4) Odpowiedź na złożoną reklamację wyślemy do Państwa, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

5) Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

Aby ułatwić proces reklamacyjny proponujemy Państwu skorzystanie z Formularza reklamacyjnego.

Produkt dodany do listy życzeń

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.