REKLAMACJA
Jeśli zakupiony przez Państwa produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o złożenie reklamacji.
1) Reklamacja może zostać złożona na przykład:
- pisemnie na adres: Lupoline Marcin Kowalski, Aizhan Kowalska s.c. ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lupoline@lupoline.com.pl;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Sklepu Internetowego.
2) Zalecamy aby Klient podał w opisie reklamacji: (a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy nam rozpatrzenie reklamacji.
3) Prosimy o dostarczenie wadliwego produktu wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu na adres Lupoline Marcin Kowalski, Aizhan Kowalska s.c. ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź
4) Odpowiedź na złożoną reklamację wyślemy do Państwa, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5) Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.