REKLAMACJA

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o złożenie reklamacji.

1) Reklamacja może zostać złożona:

  • pisemnie na adres: Lupoline ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lupoline@lupoline.com.pl;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Sklepu Internetowego.

2) Zalecamy, aby Klient podał w opisie reklamacji:

  1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i datę wystąpienia wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. dane kontaktowe składającego reklamację.

Ułatwi to i przyspieszy nam rozpatrzenie reklamacji.

3) Prosimy o dostarczenie wadliwego produktu wraz z opisem reklamacji i dowodem zakupu na adres: Lupoline ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź.

4) Odpowiedź na złożoną reklamację wyślemy do Państwa, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

5) Zgodnie z art. 558§ 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

Aby ułatwić proces reklamacyjny proponujemy Państwu skorzystanie z Formularza reklamacyjnego.

Nie przyjmujemy paczek do paczkomatu.

Produkt dodany do listy życzeń